Wat is hier te vinden , Joke?

dinsdag 5 mei 2015

De kudde schapen

Zondag middag..
De wekelijkse keuvel bij de bomma (lees: De UberUberUber- koningin, reeds 80jaartjes jong en nog super actief op Facebook met haar Ipad).

De tante die plots vraagt: "zou jij voor mij een kudde schapen kunnen tekenen?"

"alé ja, zo een kudde met schapen waarin je mensen kan herkennen, of karakters... De ene wil vooruit, de andere blijft stilstaan,..Ik heb dit nodig voor op't werk, maar kan niets geschikt vinden".

Wel.. plezier dat ik hieraan heb beleefd!
Op amper een uurtje tijd had ik alle schapen er op staan!
Voor mezelf kan ik op elk schaap een gezicht van een collega kleven.
En ik ben er zeker van dat iedereen die in een team werkt, dit even goed kan ;-)

Meeeehh!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten